Recenze: David Deida - Prostá pravda

Prostá pravda
208 stran
Synergie
Naučná literatura, osobní rozvoj

Anotace
Duchovní průvodce po životě, smrti, lásce a milování.
Ve své nové knize David Deida předkládá celou řadu dovedností a postřehů jak objevit vaše skutečné poslání, jak v sobě probudit vášeň a lásku a také jak se je naučit rozdávat. Ukáže vám třeba, jak se otevřít úplnosti přítomného okamžiku nebo jak se orientovat v divoké krajině intimního vztahu. Osvojíte si i umění sexuální vzájemnosti a dozvíte se, jak nakládat s hněvem, žárlivostí, strachem a žádostivostí, tedy s emocemi, které nás někdy na duchovní cestě mohou brzdit. Probuďte svou mysl, tělo i srdce a ponořte se do posvátného bytí.
--------------------------------------------------------
Jak víte, oblíbila jsem si knihy od nakladatelství Synergie, jelikož je to trochu jiný žánr, než knihy, které normálně čtu. Kniha  Prostá pravda je rozdělena do dvou kapitol na ŽIVOT A SMRT a LÁSKA A SEX. Tato kniha Vám velice nenásilným způsobem poradí, jak otevřít své srdce, jak v životě, tak v lásce. Jak pochopit sama sebe a prožívat život naplno. Prostě pravdu, kterou by měl znát každý člověk. Myslím, že knih o životě a životním stylu je v dnešních dobách mraky a na pultech je opravdu velký výběr. Ať už knih o životě, lásce nebo zdravé životním stylu. Tato kniha stihla zkombinovat a pojmout všechny tyto složky/každodenní situace a skloubit je v jedné knize. Autor podává rady takovým způsobem, že víte, že Vám nic nevnucuje, ale představíte si ho jako kamaráda či partnera, který Vám jen dává rady do života. Zkoušela jsem se některými z nich řídit. Nejsem velký optimista, tudíž asi nebudu básnit o tom, jak se mi změnil život vzhůru nohama, jen po přečtení této knihy. Ale to není jejím smyslem. Jejím smyslem je žít kvalitnější a šťastnější život a vyznat se v lásce a ve vlastním životě mnohem lépe. Získat nadhled nad tím, co děláme a zjistit co bychom mohli dělat lépe. Pokud váháte nad knihou, nevíte, zda jí pořídit či jestli má smyslu nějakou takovou knihu říct. Zabrouzdejte zde na stránky KNIHCENTRUM kde najdete ukázku knihy a můžete si z ukázky udělat obrázek, zda by Vám styl knihy vyhovoval. Doufám, že Vám tato recenze třeba pomohla v rozmyšlení nebo snad i dala nový tip na knihu, která by jistě mohla být zajímavým čtením. Já knihu hodnotím velice kladně, jelikož styl kterým byla napsaná mi opravdu vyhovoval a neměla jsem potíže se do knihy začíst.
V neposlední řadě chci poděkovat KNIHCENTRUM.CZ za poskytnutí recenzního výtisku.