úterý 6. ledna 2015

Recenze laků na nehty Sally Hansen

Ahoj,
vítám vás u delšího článku. Tentokrát se mrkneme na slibovanou recenzi na laky od Sally Hansen. Laky SH mám takový pocit, najdete jistě u Tety a v DM, v Rossmannu jsem je myslím neviděla, ale stačí se podívat. Cena laků je vyšší než klasických od Essence či Miss sporty a samozřejmě, zde mluvíme i o lepší kvalitě. Bohužel vám neřeknu ceny laků, protože si nejsem jistá, ale myslím, že zrovna u všech, které zde ukazuji se jedná o cenu kolem 100 kč.


První lak, který vidíte je Diamond Strength. Je to čirý lak, který jsem používala i jako nadlak i jako podklad. Kupovala jsem si ho především protože má slabší nehty a potřebovala jsem je zpevnit. Musím uznat, že lak nehty hezky zpevní a u samotný barevný lak vydrží na nehty mnohem déle. Ještě musím pochválit dobrou konzistenci laku, který se díky ní lépe nanáší.

 Znovu čirý lak, který můžete použít i jako nadlak tak podlak. SH Double Duty. I tento je určen na zpevňování nehtů. Kdybych měla posoudit, jaký je lepší, asi bych řekla, že je to celkem jedno. Připadají mi velice podobní a i po vyčerpání obou lahviček, se stále nemohu rozhodnout, který je lepší. Jediné co bych tomuhle vytkla je, že mi asi po roce používání mi ten trošek, který na dně zůstal hodně zhoustl, takže nepoužitelný.

 První barvička je Fuchsia Power. Je to krásná sytá růžová barva. Lak má krásné krytí už v jedné vrstvě a úžasně se roztírá a nanáší. Štětečku nemůžu nic vytknout ani samotnému laku. To samé je i u barev Lacey Lilac, Coral Reef a Sun Kissed. Jsou syté, kryjí v jedné vrstvě a vydrží na nehtu poměrně dlouho, myslím, že při lepší kondici vašich nehtů, bych mohla mluvit i o týdnu, ale pokud máte nehty roztřepené jako já, tak vám lak půjde dolů i s třepícím se nehtem, ale i tak mi vydržel 4 dny bez žádných odlupků.


 Jedinou výtku bych měla u laku s odstínem Bamboo Shoot. Je to světlá a krásná barvička, takže jak už se u laku očekává, tak kryje až v druhé vrstvě, i když na světlý lak, je i v první úctihodný. Nicméně po asi pátém použití, za nějakou dobu změnil konzistenci a teď musíte nanést alespoň tři vrstvy, abyste zakryli stopy, které lak na nehtu zanechává. Nevím, co se stalo, ale barva je to rozhodně moc pěkná.

Můj závěr? 
Laky od SH určitě doporučuji, myslím, že mínusů je zde opravdu málo a mě se rozhodně vypltatilo do těchto laků investovat, než kupovat např. u Essence.

Žádné komentáře:

Okomentovat